Kedvenc marketing meetupodon megbeszéljük:
✓ MILYEN történetfajtákat tudsz felhasználni (különösen akkor, ha „unalmas” piacon vagy)
✓ HOGYAN építs fel egy eladást segítő sztorit hírlevélben, videóban, Facebookon (stb. stb.)
✓ MITŐL lesz izgalmas és lebilincselő a történeted (akkor is, ha nem vagy jó író)
Egy stand up könnyed stílusa találkozik egy tréning tudásanyagával.
Időpont: 2024. szeptember 20. 17:00-24:00
Hely neve: itt várlak!
Címe: 1054 Budapest, Aulich. u. 8.
Házigazdák: Losonczi János & Vavrek Balázs
Ezek általában elhanyagolható különbségek.
Ilyenkor a jobb sztori: versenyelőny.
Attól rendelek, ahol az alapító sztoriját át tudom érezni.
Egy videóban magamra ismerek.
A prezentációdra azért emlékszem, mert tele volt történetekkel.
Évek óta hallgatod a storytelling előnyeit. Elméletben sok mindent tudsz már.
A meetupon azt nézzük meg, hogy néz ki mindez a gyakorlatban.
„Aki meg tudja győzni a hadsereget” – vágod rá.
És hogyan győzöd meg a hadsereget?
Pénzzel…
…és egy inspiráló történettel, amivel elnyered a szívüket.
A modern PR is tudja: ha te irányítod a narratívát, nálad van a hatalom.
Figyelj, a császári szék nem lesz tiéd a meetup után.
Viszont a marketingkommunikációd hatékonyságán érezhetően javíthatsz, ha a meetupon hallottakat a gyakorlatba ülteted. („Érezhetően” alatt azt értem, hogy több pénzed lesz.)
Valahol a kettő között. (De egy tréning árának TÖREDÉKÉBE kerül.)
Megvan az érzés, hogy milyen szívesen szakmázgatnál egy sör (bor / víz / limcsi) mellett … de ha a (nem szakmabeli) haverjaidnak ilyeneket mondasz:
„megnézem, mennyien churnölnek le”
„eddig jó a ROAS a leadszerző kampányon”
„kiszedem a lead nurturinges e-mail workflow-mat”
… akkor megkérdezik, hogy hívjanak-e orvost.
DE MI TUDJUK, MIRŐL BESZÉLSZ.
A meetupot azért szervezzük, hogy megérkezés után azt mondhasd: „VÉGRE HAZAÉRTEM”
Az este 1. része egy szkripteletlen szakmai beszélgetés. Van egy témánk, van jegyzetünk és veled együtt a mélyére ásunk. Kapsz rengeteg ötletet, inspirációt, hasznos infót, könyvajánlót, új üzleti irányt. És számítunk arra, hogy hozzászólsz.
Az este 2. része egy hajnalig tartó beszélgetés. Figyelj, a vezetett networkinget nem bírom én sem. Viszont ha valakivel a pultot támasztva megváltjátok a világot, arra már lehet közös céget, ügyfélkapcsolatot, együttműködést alapozni. (De az is üdítő, ha elcsevegsz egy kollégával.)
Az, hogy javítom-e a meetup landing konverziós arányát csak attól függ, hogy az aktuális meetup időpontjában ráérek-e. Ha eljössz egy alkalomra, akkor utána nem kérdés, hogy akarsz-e jönni a következőre. Ezt nyolc Vavrek&Losi esemény tapasztalatából mondom. Egy lózungoktól mentes marketing standup, aminek a végén még szakmabeliekkel is dumálhatsz ha szeretnél.
Szuper volt, gratulálok!
Itt nem egy újabb *MÁRKÖTINGES* konzerv előadást kell végigunatkoznod a kényelmetlen székeken, száraz pogácsa kíséretében. Ez egy igazi szakmai konzílium, ahol hiteles szakemberek, laza, emberi stílusban beszélnek egy olyan témáról, amivel sikeresebb vállalkozást építesz.
Hiába vagyok szövegíróként szakmabeli, általában nehezen tudok becsatlakozni a nagy szakmai diskurálásokba. De itt nincs ilyen. Ez tényleg az a közeg, ahol azt tudom érezni, hogy na, jó helyen vagyok és olyanokkal beszélgethetek, akikkel bátran megoszthatom a gondolataimat.
Igazából leírtam mindazt, amit ígértek is, szóval baszki, ezt jól kitaláltátok.
Köszi srácok, várom a következőt – Rátvai Berni”
Olyat hallok, amit máshol nem!
Az after pedig zseniális, jó emberek, jó beszélgetések.”
Balázs közvetlensége pedig csak hab a tortán.
Ez nem egy olyan esemény, ahol emberek csupán önös érdekből jópofiznak a másikkal, hanem ahol végre olyan szakmabeliek találhatnak egymásra, akik megértik és segítik egymást.” – Lili
Nekem igazából a helyszín totálisan mindegy, tőlem egy pincébe is lehetnénk mert annyira jó a cucc, de úgy hallottam a többieknek nagyon tetszik, szóval az király. Fix, hogy hozzáadott az élményhez a MILIŐŐŐ.
Ezek a meetupok fontos helyet foglalnak el hazai marketing térképen. Mert rohadtul nem az arrogáns Facebook kommentelgetés, meg az ugyanazokat, – a véletlen sem szakmai alapon meghívott – előadókat pörgetőtő konferenciák adnak hozzá a szakmához, hanem az ilyen rendezvények. Amit csináltok, az nyomot hagy. Picit irigykedem. Köszi nektek a munkát, amit beleraktok.” – Pass Balázs
Itt az ideje, hogy „szakmai énidőt” töltsünk magunkkal (és a kollégákkal).
Tele vagy lementett videókkal, feldolgozandó könyvekkel, későbbre elrakott anyagokkal.
Közben a szakma halad.
Ez a tudás és élmény azoké, akik szeptember 20-án eljönnek.
Időpont: 2024. szeptember 20. 17:00-24:00
Hely neve: itt várlak!
Címe: 1054 Budapest, Aulich. u. 8.
Házigazdák: Losonczi János & Vavrek Balázs
(338 kollégád már járt valamelyik meetupon. Jó részük visszatérő. Nyomd meg a gombot és találkozz velük.)
„Mennyibe kerül?”
A sima jegy nettó 15 000 Ft. (Van rajta ezen fölül áfa.)
Tartalma:
✓ részvétel a meetupon és az afteren
✓ 2 kávé! (a jegyed tartalmazza)
✓ harapnivalók
✓ jegyzet
TIPP: rendeld cégre, ha tudod, mert nekik az áfa nem gond.
„Mi történik vásárlás után?”
Ha minden jó (átjön a fizetés, kimegy az összes levél), akkor kapnod kell:
✓ egy számlát (1-2 munkanap)
✓ egy tájékoztatólevelet
Ha BÁRMI hiányzik, írj és megszereljük.
„Hogy tudok fizetni?”
Bankkártyával.
„Hogy jutok oda?”
4-6-os villamos: szállj le a Nyugatinál, onnan séta.
2-es metróval: szállj le a Kossuth téren, majd séta.
3-as metróval: Arany János utca (kicsit közelebbi, mint a Nyugati.)
Van biciklitároló, illetve várhatóan néhány parkolóhely is üres lesz. A Szabadság téren van egy mélygarázs.
Címünk: 1054, Aulich u. 8.
„Meddig tudok jelentkezni?”
Telt házig vagy a meetup napjáig. (A jelentkezést le szoktuk zárni a meetup előtt. Csak a megvett jegy a biztos.)
„Mit hozzak magammal?”
Önmagadat + pár kérdést (ez NEM egy előadás, hanem egy közös szakmai beszélgetés: szólj hozzá, kérdezz bele, érezd magad jól)
Nincs dress code.
„Jegyvásárlás után van dolgom?”
A meetup napján gyere el.
Ha kollégának veszed a jegyet / kollégád veszi neked a jegyet, akkor hivatkozzatok a mailcímre v. cégnévre. Nyugi, megtalálunk, beengedünk.
„Hogyan jutok be?”
Neved, e-mail-címed vagy cégneved alapján megtaláljuk a jegyed. (Bármelyik jó.)
Nem kell nyomtatni vagy telón lementeni semmit.
(Ha más veszi a jegyed, hivatkozz arra a cégre, pl. ha ügynökségtől jöttök többen.)
Meetup_v_02 (fejlesztések az 1. alkalomhoz képest)
1. Lesz inni- és ropogtatnivaló (ingyenes)
2. Aktívabb lesz a vendégfogadás (már előtte beszélgetünk)
3. Kevesebb téma, de azokat mélyebben körbejárjuk
4. A témákat egyértelműen felvezetjük (követhetőbb legyen) & hangsúlyosabban lezárjuk (pl. konklúzióval)
5. After (ha van kedved és energiád, maradj velünk hajnalig egy whisky [vagy más] fölött)
6. Aktívabb közönségbevonás!
7. Már az első etapot is a 2. lendületével kezdjük
8. Kikapcsoljuk a légkondit 🙂
9. Néhány kényelmi apróság (beengedés, irányítótáblák, kamerát megpróbáljuk jobb helyre rakni)
Meetup_v_03 (fejlesztések a 2. alkalomhoz képest)
10. Egyetlen nagyon gyakorlatias témánk lesz.
Meetup_v_04 (fejlesztések a 3. alkalomhoz képest)
11. Új helyszín egészen más hangulattal (izgulok)
12. Egyáltalán nem lesz színpad
Meetup_v_05 (fejlesztések a 4. alkalomhoz képest)
13. A Mozsárba visszatérünk, de alulra. (A pultos-asztalos színpadlebontás átütő siker volt, tehát megtartjuk.)
Meetup_v_07
14. A jegyzetanyagot megkapják a résztvevők.
Meetup_v_08
15. A felvételt ezentúl hangfelvétellé konvertálva is adjuk.
Meetup_v_09
16. Új helyszínünk a Falk1 (egykor sok tréninget tartottunk itt!)
Meetup_v_10 (2023. nov. 17.)
17. Ismét új helyszín, most már lesz bárpult is.
18. A jegyed tartalmaz 2 kávét!
Meeup_v_11 (2024. márc. 8.)
19. Javítunk a kávén
20. Az aftert erősebben kommunikáljuk, így remélhetőleg többen maradunk.
Meetup_v_12 (2024. máj. 10.)
21. Bugfixeljük a hangosítást.
22. Variálunk az ülőhelyekkel.
Meetup_v_13 (2024. jún. 21.)
23. Finomhangoljuk a szünet helyét (mindkét rész követhetőbb legyen)
Meetup_v_14 (2024. aug. 21.)
Van már gluténmentes opció is az ételeknél.