Losonczi János és Vavrek Balázs
18. marketing meetupjának témája:
„Így kerülj el költ$ége$ marketinghibákat”
A tanulópénzt már befizették – mások.
A hibákat már elkövették – mások.
A tanulságokat 100 marketinges, szövegíró és vállalkozó beszéli át május 9-én. Gyere te is!
📅 2025. május 9. 17:00–24:00
📍 Advance Kantin (1134 Budapest, Klapka u. 1.)
🏷️ 20 000 Ft (nettó)
Foglald le a helyed, mert a szakmai találkozó csak veled lesz teljes:
Adataid felelősen, a regisztrációd teljesítéséhez kezeljük.
„Egy tuti tipp van a marketingben: el kell jönni ezekre a meetupokra.”
📅2025. május 9. 17:00–24:00 📍Advance Kantin (1134 Budapest, Klapka u. 1.) 🏷️19 990 Ft (nettó)
„Már a meetup landing page elolvasása nélkül veszem a jegyet, mert tudom, hogy stabil és masszív, BS és sales-mentes szakmai program lesz.” – Pászti Péter
„Ez az az esemény, ahol nem csak ott akarok lenni. Azt akarom, hogy a feliratkozóim, az érdeklődőim és az ügyfeleim is tudjanak róla, hogy ott voltam, mert instant hitelesség.” – Pass Balázs
„10/10 meetup, ami klasszikus előadás helyett egy laza, szakmai-baráti dumálás hiteles arcoktól olyan környezetben, ahol végre nem érzem magam semmilyen szinten feszélyezve.”
Megtudod azt is, hogyan jöttünk rá, hogy az volt a hiba.
És megtudod, hogyan csináld másképp és jobban.
Ránézel az órádra: 10 perc telt el.
A meetup értékajánlata egyszerű, de nagyszerű:
19 990 Ft-ért olyan értékű információkat adunk át,
amit mások 300 000 Ft-os workshopokra tartogatnak.
És a szakmai beszélgetés a meetup kevésbé értékes része.
Még ennél is értékesebb:
Itt szürcsölgeti a koktélt egy villámgyorsan fejlődő ügynökség fél szövegírócsapata.
Egy magyar gyártócég 2 marketingese köszön rád a pultnál.
Megismered személyesen azt, akinek a hírlevelét 2 éve olvasod.
A sikerességed egyik kulcsa:
☝️ Kikkel beszélgetsz
☝️ Milyen szemlélet és mentalitás vesz téged körbe
☝️ Honnan szerzel alvállalkozót, befektetőt, partnert, mastermind-társat, kollégát és LinkedIn-ismerőst.
„Ha van szakmai közeg, ahova tartozni akarok, akkor az ez.”
Szerencsére a jegy ennél kedvezőbb.
Az esemény jelenléti, ezért…
❌ nem közvetítjük online
❌ nem készítünk felvételt
❌ és nem ismételjük a témákat.
Ennek oka:
A személyes találkozással olyan szakmai közeget hozunk létre, ami virtuálisan egyszerűen nem lehetséges.
Tedd a kezed a szívedre: te is inkább olyannal üzletelsz, akivel este 11-ig világmegváltottál a pultnál egy sör / fröccs / ásványvíz mellett.
Ugyanakkor!
Nincs vezetett networking, mert azt a feszengést mi sem bírjuk. 17 meetup alatt azt tapasztaltuk, hogy ha okos marketingszakemberek és vállalkozók összejönnek valahol, akkor a varázslat magától megtörténik.
Nincs kivel eljönnöd? Nehezen oldódsz új helyen? Akkor csapódj oda a szervezőkhöz (Losi, Balázs). Ha szeretnéd, maradhatsz csendes megfigyelő is (itt nincsenek kötelező körök).
Szakmai beszélgetés (17:00–20:00)
Kötetlen networking, beszélgetés, eszemiszom (20:00–)
Kávé
A meetupokat úgy építjük fel, hogy már a szakmai beszélgetésben annyi értéket kapj, hogy azt gondold: „ezért még a beugró 10x-esét is szívesen kifizettem volna.”
A kávéra és harapnivalóra vendégünk vagy, az italfogyasztást mindenki magának állja.
1134 Budapest, Klapka u. 1. – a Váci útról nyílik
„Ez volt a harmadik meetupom. Előtte a hírleveleink 40-50% megnyitási aránnyal mentek, utána elkezdtem dolgozni rajtuk, a meetupon hallottak + hírlevelek alapján, és a megnyitás felment 60-65 %-ra a következő leveleknél (a rekord 70% volt, az akkor 9600 fős listán). Ezért nagyon boldog vagyok, hogy rátok találtam, és amíg lesz meetup, én is jönni fogok :)” – Jancsa Jani, Bamba Marha Burger
„Frissen, üdén és kipihenten gyere, másképp befogadhatatlanul sok lesz az impulzus. 🙂 Ez az első meetupom legnagyobb tanulsága. Képzeled mekkora királyság az anyag, amit letoltak a srácok, ha tulajdonképpen azon kell problémázni, bárcsak képes lettem volna még több információt magamba szívni. 😈”
„Elmegyek egy Vavrek Balázs meetupra! – született meg bennem a gondolat, és már foglaltam is a jegyet a Railjetre (+hedonizmus a business váróban, a diétámnak ismét annyi). Nem voltak különösebb elvárásaim, mégis érdekelt a mondanivalója. Olvasom a hírlevelét is, tetszik, hogy lényegretörő, sajátos stílusú (végre valaki), így a feliratkozást általánosan tudom ajánlani mindenkinek, aki szeretne go-to hasznos infókat a “marketing/szövegírás/mi a mainstream most“ szentháromságból anélkül, hogy lezsibbadna az agya. De vissza a lényegre! Jó volt hallgatni a beszélgetést a fáradtan esős, szürke belvárosban, mert színt adott az elméknek, mert a gondolatok gondolatokat szültek. Én pedig más perspektívát kapok, nem kilépek a komfortzónámból, hanem éppen belépek abba. Minden jó, ami elgondolkodtat és inspirál, és ez ilyen volt. Ajánlom. Köszönöm,” – dr. Takács Adrienn
„EPIC!
Nekem igazából a helyszín totálisan mindegy, tőlem egy pincébe is lehetnénk mert annyira jó a cucc, de úgy hallottam a többieknek nagyon tetszik, szóval az király. Fix, hogy hozzáadott az élményhez a MILIŐŐŐ.
Ezek a meetupok fontos helyet foglalnak el hazai marketing térképen. Mert rohadtul nem az arrogáns Facebook kommentelgetés, meg az ugyanazokat, – a véletlen sem szakmai alapon meghívott – előadókat pörgetőtő konferenciák adnak hozzá a szakmához, hanem az ilyen rendezvények. Amit csináltok, az nyomot hagy. Picit irigykedem. Köszi nektek a munkát, amit beleraktok.” – Pass Balázs
Először tedd félre azt, amit egy tipikus marketingrendezvényről gondolsz.
Ez nem konferencia, nem tréning, nem workshop.
Hát akkor mi?
Egy szkripteletlen szakmai beszélgetés veled közösen.
A beszélgetésnek:
👉 van egy témája (most: marketinghibák és elkerülésük)
👉 van egy jegyzete (résztvevőként ezt megkapod)
👉 van 2 házigazdája (Losonczi János és Vavrek Balázs)
És erősen építünk a résztvevők hozzászólásaira, kérdéseire és tapasztalatára is.
Így nem 2 ember tudása és tapasztalata sűrűsödik a 3 órában – hanem telt ház esetén 102.
A formátum és a laza stílus ne tévesszen meg: ez a 3 órás beszélgetés brutálisan tömény lesz.
A végére zsongani fog a fejed, a felírt ötleteket és teendőket hetekig dolgozhatod fel.
„Mennyibe kerül?”
A sima jegy nettó 19 990 Ft. (Van rajta további 27% áfa.)
Tartalma:
✓ részvétel a meetupon és az afteren
✓ kávé! (a jegyed tartalmazza)
✓ harapnivalók (ezt is)
✓ jegyzet (ezt is)
TIPP: rendeld cégre, ha tudod, hogy az áfát leírhassátok.
„Mi történik vásárlás után?”
Ha minden jó (átjön a fizetés, kimegy az összes levél), akkor kapnod kell:
✓ egy számlát (1-2 munkanap)
✓ egy tájékoztatólevelet (1-2 percen belül)
Ha BÁRMI hiányzik, írj és megszereljük.
„Hogy tudok fizetni?”
Bankkártyával.
(Stripe-ot használunk.)
„Hogy jutok oda?”
Erre a címre tervezz utazást: 1134 Budapest, Klapka u. 1.
3-as metróval: Dózsa György út vagy Göncz Árpád városközpont (kettő között van)
1-es villamossal: Honvédkórház
„Meddig tudok jelentkezni?”
Telt házig vagy a meetup napjáig.
(A jelentkezést le szoktuk zárni a meetup előtt. Csak a megvett jegy a biztos.)
„Mit hozzak magammal?”
Önmagadat + pár kérdést (ez NEM egy előadás, hanem egy közös szakmai beszélgetés: szólj hozzá, kérdezz bele, érezd magad jól)
Nincs dress code.
„Jegyvásárlás után van dolgom?”
A meetup napján gyere el.
Ha kollégának veszed a jegyet / kollégád veszi neked a jegyet, akkor hivatkozzatok a mailcímre v. cégnévre. Nyugi, megtalálunk, beengedünk.
„Hogyan jutok be?”
Neved, e-mail-címed vagy cégneved alapján megtaláljuk a jegyed. (Bármelyik jó.)
Nem kell nyomtatni vagy telón lementeni semmit.
(Ha más veszi a jegyed, hivatkozz arra a cégre, pl. ha ügynökségtől jöttök többen.)
A meetupokat folyamatosan fejlesztjük, itt látod a főbb változtatásokat (van, amit végül elvetünk).
Meetup_v_02 (fejlesztések az 1. alkalomhoz képest)
1. Lesz inni- és ropogtatnivaló (ingyenes)
2. Aktívabb lesz a vendégfogadás (már előtte beszélgetünk)
3. Kevesebb téma, de azokat mélyebben körbejárjuk
4. A témákat egyértelműen felvezetjük (követhetőbb legyen) & hangsúlyosabban lezárjuk (pl. konklúzióval)
5. After (ha van kedved és energiád, maradj velünk hajnalig egy whisky [vagy más] fölött)
6. Aktívabb közönségbevonás!
7. Már az első etapot is a 2. lendületével kezdjük
8. Kikapcsoljuk a légkondit 🙂
9. Néhány kényelmi apróság (beengedés, irányítótáblák, kamerát megpróbáljuk jobb helyre rakni)
Meetup_v_03 (fejlesztések a 2. alkalomhoz képest)
10. Egyetlen nagyon gyakorlatias témánk lesz.
Meetup_v_04 (fejlesztések a 3. alkalomhoz képest)
11. Új helyszín egészen más hangulattal (izgulok)
12. Egyáltalán nem lesz színpad
Meetup_v_05 (fejlesztések a 4. alkalomhoz képest)
13. A Mozsárba visszatérünk, de alulra. (A pultos-asztalos színpadlebontás átütő siker volt, tehát megtartjuk.)
Meetup_v_07
14. A jegyzetanyagot megkapják a résztvevők.
Meetup_v_08
15. A felvételt ezentúl hangfelvétellé konvertálva is adjuk.
Meetup_v_09
16. Új helyszínünk a Falk1 (egykor sok tréninget tartottunk itt!)
Meetup_v_10 (2023. nov. 17.)
17. Ismét új helyszín, most már lesz bárpult is.
18. A jegyed tartalmaz 2 kávét!
Meeup_v_11 (2024. márc. 8.)
19. Javítunk a kávén
20. Az aftert erősebben kommunikáljuk, így remélhetőleg többen maradunk.
Meetup_v_12 (2024. máj. 10.)
21. Bugfixeljük a hangosítást.
22. Variálunk az ülőhelyekkel.
Meetup_v_13 (2024. jún. 21.)
23. Finomhangoljuk a szünet helyét (mindkét rész követhetőbb legyen)
Meetup_v_14 (2024. aug. 21.)
24. Van már gluténmentes opció is az ételeknél.
Meetup_v_15 (2024. szept. 20.)
25. Kérésre a jegyzetet a résztvevők előre megkapják (nem utólag).
Meetup_v_16 (2025. máj. 9.)
26. Új helyszín (Advance Kantin)
27. 100 fős létszám
Vavrek Balázs © 2019-2025