Losonczi János és Vavrek Balázs
19. marketing meetupjának témája:
MEGLEPŐ MARKETINGSIKEREK
„Nem gondoltam volna, hogy ez beválik.”
De a piac IGEN. 🤑
100 marketinges, szövegíró és vállalkozó kollégád társaságában csodálkozunk egy kört – majd levonjuk a marketingedbe építhető tanulságokat. Várunk téged is!
📅 2025. július 18. 17:00–24:00
📍 Advance Kantin (1134 Budapest, Klapka u. 1.)
🏷️ 19.990 Ft (nettó)
Foglald le a helyed, mert rád mindig számítunk:
Adataid felelősen, a regisztrációd teljesítéséhez kezeljük.
„Micsoda szakmai sztárparádé van itt!” (mondta egy kollégád az előző meetupon)
📅2025. július 18. 17:00–24:00 📍Advance Kantin (1134 Budapest, Klapka u. 1.) 🏷️19 990 Ft (nettó)
„Már a meetup landing page elolvasása nélkül veszem a jegyet, mert tudom, hogy stabil és masszív, BS és sales-mentes szakmai program lesz.” – Pászti Péter
„Ez az az esemény, ahol nem csak ott akarok lenni. Azt akarom, hogy a feliratkozóim, az érdeklődőim és az ügyfeleim is tudjanak róla, hogy ott voltam, mert instant hitelesség.” – Pass Balázs
„10/10 meetup, ami klasszikus előadás helyett egy laza, szakmai-baráti dumálás hiteles arcoktól olyan környezetben, ahol végre nem érzem magam semmilyen szinten feszélyezve.”
És a „legjobb”:
A faktorok egy részét senki nem ismeri.
(Beszélgess pár keresőmarketinges kollégával: most épp az AI search „fekete doboz” viselkedésétől tikkel a szemük.)
Az eredményességed… ATTÓL FÜGG.
Oké, oké, oké.
Vannak alapelvek, rutinok, „best practice”-ek, hogy a komplexitást megszelídítsük:
🤔 Az „ezt eredetileg tesztelni se akartuk” hirdetés hozza a legtöbb leadet (a legjobb CPL-lel)
🤔 A „jó, egy próbát megér” alapon kipróbált csomagajánlatot imádja a piac
🤔 A legjobb számokat hozó landinget nem akarta engedni a vezetőség, de az A/B teszt eredményével nem tudtak vitatkozni
🤔 Az „ezen a piacon ezt nem lehet” salesfolyamat olyan versenyelőnyt hoz, hogy a konkurenseid csak pilláznak
🤔 [New order #357] [New order #358] [New order #359] – DE MIÉRT?
Ez mind-mind egy tanulási lehetőség – meg szerintem elég izgalmas.
Ilyen váratlan marketingsikereket beszélünk át július 18-án a marketing meetupon.
Itt szürcsölgeti a koktélt egy villámgyorsan fejlődő ügynökség fél szövegírócsapata.
Egy magyar gyártócég 2 marketingese köszön rád a pultnál.
Megismered személyesen azt, akinek a hírlevelét 2 éve olvasod.
A sikerességed egyik kulcsa:
☝️ Kikkel beszélgetsz
☝️ Milyen szemlélet vesz téged körbe
☝️ Honnan szerzel alvállalkozót, befektetőt, partnert, mastermind-társat, kollégát és LinkedIn-ismerőst.
„Ha van szakmai közeg, ahova tartozni akarok, akkor az ez.”
Az esemény jelenléti, ezért…
❌ nem közvetítjük online
❌ nem készítünk felvételt
❌ és nem ismételjük a témákat.
Ennek oka:
A személyes találkozással olyan szakmai közeget hozunk létre, ami virtuálisan egyszerűen nem lehetséges.
Tedd a kezed a szívedre: te is inkább olyannal üzletelsz, akivel este 11-ig világmegváltottál a pultnál egy sör / fröccs / ásványvíz mellett.
Ugyanakkor!
Nincs vezetett networking, mert azt a feszengést mi sem bírjuk. 18 meetup alatt azt tapasztaltuk, hogy ha okos marketingszakemberek és vállalkozók összejönnek valahol, akkor a varázslat magától megtörténik.
Nincs kivel eljönnöd? Nehezen oldódsz új helyen? Akkor csapódj oda a szervezőkhöz (Losi, Balázs). Ha szeretnéd, maradhatsz csendes megfigyelő is (itt nincsenek kötelező körök).
Szakmai beszélgetés (17:00–20:00)
Kötetlen networking, beszélgetés, eszemiszom (20:00–)
Kávé
A meetupokat úgy építjük fel, hogy már a szakmai beszélgetésben annyi értéket kapj, hogy azt gondold: „ezért még a beugró 10x-esét is szívesen kifizettem volna.”
A kávéra és harapnivalóra vendégünk vagy, az italfogyasztást mindenki magának állja.
1134 Budapest, Klapka u. 1. (A Váci útról nyílik az utca.)
„Ez volt a harmadik meetupom. Előtte a hírleveleink 40-50% megnyitási aránnyal mentek, utána elkezdtem dolgozni rajtuk, a meetupon hallottak + hírlevelek alapján, és a megnyitás felment 60-65 %-ra a következő leveleknél (a rekord 70% volt, az akkor 9600 fős listán). Ezért nagyon boldog vagyok, hogy rátok találtam, és amíg lesz meetup, én is jönni fogok :)” – Jancsa Jani, Bamba Marha Burger
„Most voltam először Balázs meet-upján, és elképedtem. Tudtam, hogy a saját marketingemet gatyába kell rázni, mert kutyaütő módon kezelem, de ez a meet up szemfelnyitós volt. Imádtam a két előadó laza, egymást húzó-s stílusát, mindazonáltal nagyon is informatív volt. Nálam nagyon ütött. Jó volt okos emberek között lenni és tőlük okos dolgokat hallani. El is döntöttem, hogy nekem jár ez a fajta kikapcsolódás. Köszi srácok! Nagyon jó volt!” – Vörös Szilva
„Marketing Pocket Coffe-t kaptam – csak az üres kalóriák nélkül. 😀 Itt a cukor helyett tudás, lendület és humor volt. És maximális odafigyelés, kedvesség. Köszönöm!” – Kriszta
„Fáradtan érkeztem a meetupra, viszont felvillanyozva, újratöltött marketing elemekkel távoztam. Örülök annak, hogy klassz embereket ismertem meg. Remek lezárasa volt a hetemnek.” – Urbančok Larisa
„Jelenleg ez az esemény a hazai reklámszakma lelke.”
„Kedvet hozzátok a jobb marketinghez. Eldöntöttem, hogy ha így is lehet, lazán és az ügyfelekre figyelve, akkor a marketingre nagyobb hangsúlyt helyeznek. Érdekes tanulság, hogy kívülről mennyi minden kevésbé tűnik vészesnek, mint belülről, lehet bátrabban hibázni.
A társaság és az előadás utáni beszélgetések, szakmázások pedig egyszerűen remek volt. Már azért is megérte eljönni. Egyetlen hiba, hogy sokat kell várni a következő alkalomra.” – Anna
„Frissen, üdén és kipihenten gyere, másképp befogadhatatlanul sok lesz az impulzus. 🙂 Ez az első meetupom legnagyobb tanulsága. Képzeled mekkora királyság az anyag, amit letoltak a srácok, ha tulajdonképpen azon kell problémázni, bárcsak képes lettem volna még több információt magamba szívni. 😈”
„Szegedről vonatozok nettó három órát, hogy halljam a srácokat. És tudod mit? Dupla ennyi utat is megérne!”
„Elmegyek egy Vavrek Balázs meetupra! – született meg bennem a gondolat, és már foglaltam is a jegyet a Railjetre (+hedonizmus a business váróban, a diétámnak ismét annyi). Nem voltak különösebb elvárásaim, mégis érdekelt a mondanivalója. Olvasom a hírlevelét is, tetszik, hogy lényegretörő, sajátos stílusú (végre valaki), így a feliratkozást általánosan tudom ajánlani mindenkinek, aki szeretne go-to hasznos infókat a “marketing/szövegírás/mi a mainstream most“ szentháromságból anélkül, hogy lezsibbadna az agya. De vissza a lényegre! Jó volt hallgatni a beszélgetést a fáradtan esős, szürke belvárosban, mert színt adott az elméknek, mert a gondolatok gondolatokat szültek. Én pedig más perspektívát kapok, nem kilépek a komfortzónámból, hanem éppen belépek abba. Minden jó, ami elgondolkodtat és inspirál, és ez ilyen volt. Ajánlom. Köszönöm,” – dr. Takács Adrienn
„Ha csupán egyetlen olyan mondatot tettem magamévá ami valamit elindított, vagy megoldott, vagy amit ügyfelkezelésnél használhatok, akkor már bőven megérte. Amúgy az ilyen a »gyógymondatokból« több tucat hangzott el. Sajnálom, hogy 22 körül indulnom kellett és pont az előadókra nem hagytam időt – a networközés elvitte. Legközelebb másként szervezem az életem, de első bálozóként nem tudtam, hogy ez a rendezvény egyben éjszakai kaland is.”
„EPIC!
Nekem igazából a helyszín totálisan mindegy, tőlem egy pincébe is lehetnénk mert annyira jó a cucc, de úgy hallottam a többieknek nagyon tetszik, szóval az király. Fix, hogy hozzáadott az élményhez a MILIŐŐŐ.
Ezek a meetupok fontos helyet foglalnak el hazai marketing térképen. Mert rohadtul nem az arrogáns Facebook kommentelgetés, meg az ugyanazokat, – a véletlen sem szakmai alapon meghívott – előadókat pörgetőtő konferenciák adnak hozzá a szakmához, hanem az ilyen rendezvények. Amit csináltok, az nyomot hagy. Picit irigykedem. Köszi nektek a munkát, amit beleraktok.” – Pass Balázs
Először tedd félre azt, amit egy tipikus marketingrendezvényről gondolsz.
Ez nem konferencia, nem tréning, nem workshop.
Hát akkor mi?
Egy szkripteletlen szakmai beszélgetés veled közösen.
A beszélgetésnek:
👉 van egy témája (most: váratlan marketingsikerek)
👉 van egy jegyzete (résztvevőként ezt megkapod)
👉 van 2 házigazdája (Losonczi János és Vavrek Balázs)
És erősen építünk a résztvevők hozzászólásaira, kérdéseire és tapasztalatára is.
Így nem 2 ember tudása és tapasztalata sűrűsödik a 3 órában – hanem telt ház esetén 102.
A formátum és a laza stílus ne tévesszen meg: ez a 3 órás beszélgetés brutálisan tömény lesz.
A végére zsongani fog a fejed, a felírt ötleteket és teendőket hetekig dolgozhatod fel.
A meetup házigazdái Losonczi János (marketingfanatikus) és Vavrek Balázs (direct response copywriter).
Hallhattad őket itt-ott előadni, de a fő profiljuk a projektezés.
A meetupot azért szervezik, mert imádnak péntek este jó hangulatban szakmázni kb. századmagukkal.
„Mennyibe kerül?”
A sima jegy nettó 19 990 Ft. (Van rajta további 27% áfa.)
Tartalma:
✓ részvétel a meetupon és az afteren
✓ kávé! (a jegyed tartalmazza)
✓ harapnivalók (ezt is)
✓ jegyzet (ezt is)
TIPP: rendeld cégre, ha tudod, hogy az áfát leírhassátok.
„Mi történik vásárlás után?”
Ha minden jó (átjön a fizetés, kimegy az összes levél), akkor kapnod kell:
✓ egy számlát (1-2 munkanap)
✓ egy tájékoztatólevelet (1-2 percen belül)
Ha BÁRMI hiányzik, írj és megszereljük.
„Hogy tudok fizetni?”
Bankkártyával.
(Stripe-ot használunk.)
„Hogy jutok oda?”
Erre a címre tervezz utazást: 1134 Budapest, Klapka u. 1.
3-as metróval: Dózsa György út vagy Göncz Árpád városközpont (kettő között van)
1-es villamossal: Honvédkórház
„Meddig tudok jelentkezni?”
Telt házig vagy a meetup napjáig.
(A jelentkezést le szoktuk zárni a meetup előtt. Csak a megvett jegy a biztos.)
„Mit hozzak magammal?”
Önmagadat + pár kérdést (ez NEM egy előadás, hanem egy közös szakmai beszélgetés: szólj hozzá, kérdezz bele, érezd magad jól)
Nincs dress code.
„Jegyvásárlás után van dolgom?”
A meetup napján gyere el.
Ha kollégának veszed a jegyet / kollégád veszi neked a jegyet, akkor hivatkozzatok a mailcímre v. cégnévre. Nyugi, megtalálunk, beengedünk.
„Hogyan jutok be?”
Neved, e-mail-címed vagy cégneved alapján megtaláljuk a jegyed. (Bármelyik jó.)
Nem kell nyomtatni vagy telón lementeni semmit.
(Ha más veszi a jegyed, hivatkozz arra a cégre, pl. ha ügynökségtől jöttök többen.)
A meetupokat folyamatosan fejlesztjük, itt látod a főbb változtatásokat (van, amit végül elvetünk).
Meetup_v_02 (fejlesztések az 1. alkalomhoz képest)
1. Lesz inni- és ropogtatnivaló (ingyenes)
2. Aktívabb lesz a vendégfogadás (már előtte beszélgetünk)
3. Kevesebb téma, de azokat mélyebben körbejárjuk
4. A témákat egyértelműen felvezetjük (követhetőbb legyen) & hangsúlyosabban lezárjuk (pl. konklúzióval)
5. After (ha van kedved és energiád, maradj velünk hajnalig egy whisky [vagy más] fölött)
6. Aktívabb közönségbevonás!
7. Már az első etapot is a 2. lendületével kezdjük
8. Kikapcsoljuk a légkondit 🙂
9. Néhány kényelmi apróság (beengedés, irányítótáblák, kamerát megpróbáljuk jobb helyre rakni)
Meetup_v_03 (fejlesztések a 2. alkalomhoz képest)
10. Egyetlen nagyon gyakorlatias témánk lesz.
Meetup_v_04 (fejlesztések a 3. alkalomhoz képest)
11. Új helyszín egészen más hangulattal (izgulok)
12. Egyáltalán nem lesz színpad
Meetup_v_05 (fejlesztések a 4. alkalomhoz képest)
13. A Mozsárba visszatérünk, de alulra. (A pultos-asztalos színpadlebontás átütő siker volt, tehát megtartjuk.)
Meetup_v_07
14. A jegyzetanyagot megkapják a résztvevők.
Meetup_v_08
15. A felvételt ezentúl hangfelvétellé konvertálva is adjuk.
Meetup_v_09
16. Új helyszínünk a Falk1 (egykor sok tréninget tartottunk itt!)
Meetup_v_10 (2023. nov. 17.)
17. Ismét új helyszín, most már lesz bárpult is.
18. A jegyed tartalmaz 2 kávét!
Meeup_v_11 (2024. márc. 8.)
19. Javítunk a kávén
20. Az aftert erősebben kommunikáljuk, így remélhetőleg többen maradunk.
Meetup_v_12 (2024. máj. 10.)
21. Bugfixeljük a hangosítást.
22. Variálunk az ülőhelyekkel.
Meetup_v_13 (2024. jún. 21.)
23. Finomhangoljuk a szünet helyét (mindkét rész követhetőbb legyen)
Meetup_v_14 (2024. aug. 21.)
24. Van már gluténmentes opció is az ételeknél.
Meetup_v_15 (2024. szept. 20.)
25. Kérésre a jegyzetet a résztvevők előre megkapják (nem utólag), HA a beszélgetést nem zavarja az adott tematika
Meetup_v_16 (2025. máj. 9.)
26. Új helyszín (Advance Kantin)
27. 100 fős létszám
Meetup_v_17 (2025. júl. 19.
28. légkondit jobban állítjuk be
29. szorgalmi feladattal serkentjük az interaktivitást
Vavrek Balázs © 2019-2025