Automatizált e-mailek felépítése és szövegezése:

Így érj el „hm-hm, ok” helyett „WOW! KETTŐT KÉREK!” reakciót az e-mailjeiddel

Automata levelek, amiket be kéne állítanod, mert:

✓ bevételt, ügyfélélményt és élettartamértéket növelnek

✓ automata „bevételgyárhoz” jutsz egyszeri időbefektetésért cserébe

✓ az e-mail az egyik (ha nem a) legolcsóbb csatorna, ahol hatékonyan elérheted az ügyfeleidet (és eladhatsz nekik)

1 db hírlevél piaci árának töredékéért mesélünk neked a több ezer magyar piacra írt hírleveles tapasztalatunkból.

Időpont: 2024. augusztus 23. 17:00-24:00
Hely neve: itt várlak!
Címe:
1054 Budapest, Aulich. u. 8.

Házigazdák: Losonczi János & Vavrek Balázs

Ezt kapod résztvevőként (benne van a jegyedben):

Szakmai beszélgetés (17:00-20:00)
Buli és networking (20:00-tól)
Harapnivalók és kávé
A teljes jegyzetünk (~8 A4-es oldal)

A mondat, amit épeszű marketinges & vállalkozó SOHA nem mondana:

„Köszi, de ⭐inkább nem⭐ kommunikálok rendszeresen 15 000 vevőmmel.”

Ki mond ilyet?

Senki.

Oké…

Csak közben ott egy hírlevéllista, amire hónapok óta semmi nem ment… Ami kiment, az is olyan volt, amilyen… és tele a Drive meg a Figma szebbnél szebb tervekkel, hogy 26 részre szegmentált listát 42 lépcsős e-mail-automatizmusokkal fogod tovalöködni a marketing funneledben.

Szerintem kezdd heti 1-2 levéllel.

A meetupon megbeszéljük, milyen hírleveleket állíts be és hogyan szövegezd őket meg.

Még az amerikai politika csúcsán is hírleveleznek

Az elnökválasztás a marketingszakma egyik legnagyobb fegyverkezési versenye: van pénz lóvéra, bőségesen van adat és szakértelem.

Itt nem „hiszik”, hogy mi működik és mi nem – hanem megmérik, ezért tudják.

A jelöltek azért hírleveleznek, mert tudják, hogy működik.

Ha adománygyűjtésre, politikai kommunikációra és mozgósításra használható az e-mail… akkor szerinted a te céged bevételeit is pörgetheti?

Ha tudod, mit írj és mit küldj, akkor igen.

„Ez most egy tréning vagy buli?”

Valahol a kettő között. (De egy tréning árának TÖREDÉKÉBE kerül.)

Megvan az érzés, hogy milyen szívesen szakmázgatnál egy sör (bor / víz / limcsi) mellett … de ha a (nem szakmabeli) haverjaidnak ilyeneket mondasz:

„megnézem, mennyien churnölnek le”
„eddig jó a ROAS a leadszerző kampányon”
„kiszedem a lead nurturinges e-mail workflow-mat”

… akkor megkérdezik, hogy hívjanak-e orvost.

DE MI TUDJUK, MIRŐL BESZÉLSZ.

A meetupot azért szervezzük, hogy megérkezés után azt mondhasd: „VÉGRE HAZAÉRTEM”

Az este 1. része egy szkripteletlen szakmai beszélgetés. Van egy témánk, van jegyzetünk és veled együtt a mélyére ásunk. Kapsz rengeteg ötletet, inspirációt, hasznos infót, könyvajánlót, új üzleti irányt. És számítunk arra, hogy hozzászólsz.

Az este 2. része egy hajnalig tartó beszélgetés. Figyelj, a vezetett networkinget nem bírom én sem. Viszont ha valakivel a pultot támasztva megváltjátok a világot, arra már lehet közös céget, ügyfélkapcsolatot, együttműködést alapozni. (De az is üdítő, ha elcsevegsz egy kollégával.)

Ez a 14. meetup lesz.
Az előző alkalmak ilyen jól sikerültek:

Az, hogy javítom-e a meetup landing konverziós arányát csak attól függ, hogy az aktuális meetup időpontjában ráérek-e. Ha eljössz egy alkalomra, akkor utána nem kérdés, hogy akarsz-e jönni a következőre. Ezt nyolc Vavrek&Losi esemény tapasztalatából mondom. Egy lózungoktól mentes marketing standup, aminek a végén még szakmabeliekkel is dumálhatsz ha szeretnél.

Szuper volt, gratulálok!

Itt nem egy újabb *MÁRKÖTINGES* konzerv előadást kell végigunatkoznod a kényelmetlen székeken, száraz pogácsa kíséretében. Ez egy igazi szakmai konzílium, ahol hiteles szakemberek, laza, emberi stílusban beszélnek egy olyan témáról, amivel sikeresebb vállalkozást építesz.

„Ez volt az első alkalmam, hogy részt tudtam venni az előadáson, Szegedről jöttem le csak azért, hogy meghallgassalak titeket srácok. Megérte, rengeteget tanultam (kicsit még beginner vagyok a Marketing téren), zseniálisan éreztem magam. De ha csak egy dolgot emelhetek ki az a kémia köztetek, és a humor.”
„Köszi, hogy könnyen emészthetővé tettétek ezt az izgi és fontos témát. Már a meetup közben elkezdtük írni a saját, ránk szabott ötleteinket és szerintem ez az igazi eredmény! Gratulálok mindannyiunknak! :)”
„Frissen, üdén és kipihenten gyere, másképp befogadhatatlanul sok lesz az impulzus. 🙂 Ez az első meetupom legnagyobb tanulsága. Képzeled mekkora királyság az anyag, amit letoltak a srácok, ha tulajdonképpen azon kell problémázni, bárcsak képes lettem volna még több információt magamba szívni. 😈”
„Receptre írnám mindenkinek a meetupot, aki marketinggel foglalkozik vagy akár kicsit is érdeklődik iránta. Hagyján, hogy hihetetlenül sokat lehet tanulni tőletek (nem vicc, a csapatommal még hetekig dolgozzuk fel az infókat), de a beszélgetésetek hallgatva, mindig újra elkap a lelkesedés a szakma iránt. Nincs manír, felesleges okoskodás, feszengés. Hiába vagyok szövegíróként szakmabeli, általában nehezen tudok becsatlakozni a nagy szakmai diskurálásokba. De itt nincs ilyen. Ez tényleg az a közeg, ahol azt tudom érezni, hogy na, jó helyen vagyok és olyanokkal beszélgethetek, akikkel bátran megoszthatom a gondolataimat. Igazából leírtam mindazt, amit ígértek is, szóval baszki, ezt jól kitaláltátok. Köszi srácok, várom a következőt – Rátvai Berni”
„Egy tuti tipp van a marketingben: el kell jönni ezekre a meetupokra.”
„10/10 meetup, ami klasszikus előadás helyett egy laza, szakmai-baráti dumálás hiteles arcoktól olyan környezetben, ahol végre nem érzem magam semmilyen szinten feszélyezve.”
„Ha van szakmai közeg, ahova tartozni akarok, akkor az ez.”
„Balázs és Losi, mint Tyler Durden kettéhasadt énjei egymás gondolataira licitálva dobnak be példákat, felvetéseket, tanulságokat, egy lapozható mennyiségű anyagból, ami bő évtizedes szakmai know-how-t ölel fel.”
„Balázs a szövegírói lovagrend hű védelmezője, tarthatatlan szószólója annak, hogy a szövegírás igenis egy összetett és baromi értékes műfaj, amihez rengeteg szakértelem szükséges”
„Meggyőző meetup a meggyőzési techinkákról: péntek este egy fárasztó hét végén Netflix helyett csillogó szemmel és félmosollyal szakmai diskurzust hallgatni.”
„Ez az az esemény, ahol nem csak ott akarok lenni. Azt akarom, hogy a feliratkozóim, az érdeklődőim és az ügyfeleim is tudjanak róla, hogy ott voltam, mert instant hitelesség.”
„Másfél órás okosodás volt és egy büdös szót se kellett leírnom ahhoz, hogy minden fontos megmaradjon, minden tanulság velem jöjjön haza. Témájához híven az egész meetup végtelenül egyszerű, eredeti és zseniális volt. :)”
„Nem csak marketingeseknek, nem csak szakiknak. Mindenki tanulhat, és emellett akár új kapcsolatokat is szerezhet. Balázs és Losi eredeti hangulatot és eredeti gondolatokat osztanak meg szakirodalommal megtámogatva. Ha időm engedi, én ott leszek a következőn is.”
„Tetszik a szigorú keret nélküli stílus, sokkal értékesebb gondolatok kerülnek elő, mintha előre fel lenne szóról szóra építve. Olyat hallok, amit máshol nem! Az after pedig zseniális, jó emberek, jó beszélgetések.”
„A szövegírással kapcsolatos hangosan gondolkodásaimat, lelkesedésemet nem sokakkal tudom megosztani – a ti ezirányú szenvedélyetek a meetupokon olyan, mint az oázis a sivatagban.”
„A lazaság, a barátságos fogadtatás, a kérdés-felelet rész, amikor a “közönség” is beleadta, amit tud. Hozam haza jópár bevésendő mondatot is, muszáj volt jegyzetelni! Jól átjött a tippek-trükkök helyetti szemléletformáló szándék.”
„Olyan volt, mint egy jó film: repült az idő és a szünet előtt és a végén is döbbentem néztem az órám, hogy így eltelt az idő?”
„Egy igazi bullsh*t mentes este volt, ahol alázatos és jófej vállalkozók gyűltek össze. Balázs közvetlensége pedig csak hab a tortán. Ez nem egy olyan esemény, ahol emberek csupán önös érdekből jópofiznak a másikkal, hanem ahol végre olyan szakmabeliek találhatnak egymásra, akik megértik és segítik egymást.” – Lili
„Az jelenthet valamit, ha a 9. Vavrek-Losi meetupra már nem csak vállakozók, de teljes ügynökségi divíziók is ellátogatnak tanulni, ötletelni, vitázni. Mondjuk ez igaz volt már a 6. meetupjukra is.”
„EPIC! Nekem igazából a helyszín totálisan mindegy, tőlem egy pincébe is lehetnénk mert annyira jó a cucc, de úgy hallottam a többieknek nagyon tetszik, szóval az király. Fix, hogy hozzáadott az élményhez a MILIŐŐŐ. Ezek a meetupok fontos helyet foglalnak el hazai marketing térképen. Mert rohadtul nem az arrogáns Facebook kommentelgetés, meg az ugyanazokat, – a véletlen sem szakmai alapon meghívott – előadókat pörgetőtő konferenciák adnak hozzá a szakmához, hanem az ilyen rendezvények. Amit csináltok, az nyomot hagy. Picit irigykedem. Köszi nektek a munkát, amit beleraktok.” – Pass Balázs
„Már a meetup landing page elolvasása nélkül veszem a jegyet, mert tudom, hogy stabil és masszív, BS és sales-mentes szakmai program lesz.”

NEM ISMÉTELJÜK A TÉMÁT (ÉS ERRŐL NEM LESZ FELVÉTEL)

Itt az ideje, hogy „szakmai énidőt” töltsünk magunkkal (és a kollégákkal).

Tele vagy lementett videókkal, feldolgozandó könyvekkel, későbbre elrakott anyagokkal.

Közben a szakma halad.

Ez a tudás és élmény azoké, akik augusztus 23-án eljönnek.

A jegyzetanyagot megkapod a meetup után.

Töltsd ki az űrlapot, ha szeretnél eljönni a meetupra

Jelenleg üres a bevásárlókosár.
Részösszeg Ft
Összeg Ft

Kollégádat nem akarod hozni? Dobj rá még egy jegyet!

Rendelés összesítő

Termék
Összeg
Részösszeg Ft
Összeg Ft

Fizetési adatok

A személyes adatokat a rendelés feldolgozásához, a weboldalon történő vásárlási élmény fenntartásához és más célokra használjuk, melyeket az Adatkezelési tájékoztató tartalmaz.

(338 kollégád már járt valamelyik meetupon. Jó részük visszatérő. Nyomd meg a gombot és találkozz velük.)

Kérdésed van? Talán itt a válasz

Ha mégsem, akkor írj az info@vavrekbalazs.hu címre.

 

„Mennyibe kerül?”

A sima jegy nettó 15 000 Ft. (Van rajta ezen fölül áfa.)

Tartalma:

✓ részvétel a meetupon és az afteren

✓ 2 kávé! (a jegyed tartalmazza)

✓ harapnivalók

✓ jegyzet

TIPP: rendeld cégre, ha tudod, mert nekik az áfa nem gond.

„Mi történik vásárlás után?”

Ha minden jó (átjön a fizetés, kimegy az összes levél), akkor kapnod kell:

✓ egy számlát (1-2 munkanap)

✓ egy tájékoztatólevelet

Ha BÁRMI hiányzik, írj és megszereljük.

„Hogy tudok fizetni?”

Bankkártyával.

 

„Hogy jutok oda?”

4-6-os villamos: szállj le a Nyugatinál, onnan séta.

2-es metróval: szállj le a Kossuth téren, majd séta.

3-as metróval: Arany János utca (kicsit közelebbi, mint a Nyugati.)

Van biciklitároló, illetve várhatóan néhány parkolóhely is üres lesz. A Szabadság téren van egy mélygarázs.

Címünk: 1054, Aulich u. 8.

„Meddig tudok jelentkezni?”

Telt házig vagy a meetup napjáig. (A jelentkezést le szoktuk zárni a meetup előtt. Csak a megvett jegy a biztos.)

„Mit hozzak magammal?”

Önmagadat + pár kérdést (ez NEM egy előadás, hanem egy közös szakmai beszélgetés: szólj hozzá, kérdezz bele, érezd magad jól)

Nincs dress code.

 

„Jegyvásárlás után van dolgom?”

A meetup napján gyere el.

Ha kollégának veszed a jegyet / kollégád veszi neked a jegyet, akkor hivatkozzatok a mailcímre v. cégnévre. Nyugi, megtalálunk, beengedünk.

 

„Hogyan jutok be?”

Neved, e-mail-címed vagy cégneved alapján megtaláljuk a jegyed. (Bármelyik jó.)

Nem kell nyomtatni vagy telón lementeni semmit.

(Ha más veszi a jegyed, hivatkozz arra a cégre, pl. ha ügynökségtől jöttök többen.)

 

Meetup_v_02 (fejlesztések az 1. alkalomhoz képest)

1. Lesz inni- és ropogtatnivaló (ingyenes)
2. Aktívabb lesz a vendégfogadás (már előtte beszélgetünk)
3. Kevesebb téma, de azokat mélyebben körbejárjuk
4. A témákat egyértelműen felvezetjük (követhetőbb legyen) & hangsúlyosabban lezárjuk (pl. konklúzióval)
5. After (ha van kedved és energiád, maradj velünk hajnalig egy whisky [vagy más] fölött)
6. Aktívabb közönségbevonás!
7. Már az első etapot is a 2. lendületével kezdjük
8. Kikapcsoljuk a légkondit 🙂
9. Néhány kényelmi apróság (beengedés, irányítótáblák, kamerát megpróbáljuk jobb helyre rakni)

Meetup_v_03 (fejlesztések a 2. alkalomhoz képest)

10. Egyetlen nagyon gyakorlatias témánk lesz.

Meetup_v_04 (fejlesztések a 3. alkalomhoz képest)

11. Új helyszín egészen más hangulattal (izgulok)
12. Egyáltalán nem lesz színpad

Meetup_v_05 (fejlesztések a 4. alkalomhoz képest)

13. A Mozsárba visszatérünk, de alulra. (A pultos-asztalos színpadlebontás átütő siker volt, tehát megtartjuk.)

Meetup_v_07

14. A jegyzetanyagot megkapják a résztvevők.

Meetup_v_08

15. A felvételt ezentúl hangfelvétellé konvertálva is adjuk.

Meetup_v_09

16. Új helyszínünk a Falk1 (egykor sok tréninget tartottunk itt!)

Meetup_v_10 (2023. nov. 17.)

17. Ismét új helyszín, most már lesz bárpult is.
18. A jegyed tartalmaz 2 kávét!

Meeup_v_11 (2024. márc. 8.)

19. Javítunk a kávén
20. Az aftert erősebben kommunikáljuk, így remélhetőleg többen maradunk.

Meetup_v_12 (2024. máj. 10.)

21. Bugfixeljük a hangosítást.
22. Variálunk az ülőhelyekkel.

Meetup_v_13 (2024. jún. 21.)

23. Finomhangoljuk a szünet helyét (mindkét rész követhetőbb legyen)