Automata levelek, amiket be kéne állítanod, mert:
✓ bevételt, ügyfélélményt és élettartamértéket növelnek
✓ automata „bevételgyárhoz” jutsz egyszeri időbefektetésért cserébe
✓ az e-mail az egyik (ha nem a) legolcsóbb csatorna, ahol hatékonyan elérheted az ügyfeleidet (és eladhatsz nekik)
1 db hírlevél piaci árának töredékéért mesélünk neked a több ezer magyar piacra írt hírleveles tapasztalatunkból.
Időpont: 2024. augusztus 23. 17:00-24:00
Hely neve: itt várlak!
Címe: 1054 Budapest, Aulich. u. 8.
Házigazdák: Losonczi János & Vavrek Balázs
„Köszi, de ⭐inkább nem⭐ kommunikálok rendszeresen 15 000 vevőmmel.”
Ki mond ilyet?
Senki.
Oké…
Csak közben ott egy hírlevéllista, amire hónapok óta semmi nem ment… Ami kiment, az is olyan volt, amilyen… és tele a Drive meg a Figma szebbnél szebb tervekkel, hogy 26 részre szegmentált listát 42 lépcsős e-mail-automatizmusokkal fogod tovalöködni a marketing funneledben.
Szerintem kezdd heti 1-2 levéllel.
A meetupon megbeszéljük, milyen hírleveleket állíts be és hogyan szövegezd őket meg.
Az elnökválasztás a marketingszakma egyik legnagyobb fegyverkezési versenye: van pénz lóvéra, bőségesen van adat és szakértelem.
Itt nem „hiszik”, hogy mi működik és mi nem – hanem megmérik, ezért tudják.
A jelöltek azért hírleveleznek, mert tudják, hogy működik.
Ha adománygyűjtésre, politikai kommunikációra és mozgósításra használható az e-mail… akkor szerinted a te céged bevételeit is pörgetheti?
Ha tudod, mit írj és mit küldj, akkor igen.
Valahol a kettő között. (De egy tréning árának TÖREDÉKÉBE kerül.)
Megvan az érzés, hogy milyen szívesen szakmázgatnál egy sör (bor / víz / limcsi) mellett … de ha a (nem szakmabeli) haverjaidnak ilyeneket mondasz:
„megnézem, mennyien churnölnek le”
„eddig jó a ROAS a leadszerző kampányon”
„kiszedem a lead nurturinges e-mail workflow-mat”
… akkor megkérdezik, hogy hívjanak-e orvost.
DE MI TUDJUK, MIRŐL BESZÉLSZ.
A meetupot azért szervezzük, hogy megérkezés után azt mondhasd: „VÉGRE HAZAÉRTEM”
Az este 1. része egy szkripteletlen szakmai beszélgetés. Van egy témánk, van jegyzetünk és veled együtt a mélyére ásunk. Kapsz rengeteg ötletet, inspirációt, hasznos infót, könyvajánlót, új üzleti irányt. És számítunk arra, hogy hozzászólsz.
Az este 2. része egy hajnalig tartó beszélgetés. Figyelj, a vezetett networkinget nem bírom én sem. Viszont ha valakivel a pultot támasztva megváltjátok a világot, arra már lehet közös céget, ügyfélkapcsolatot, együttműködést alapozni. (De az is üdítő, ha elcsevegsz egy kollégával.)
Az, hogy javítom-e a meetup landing konverziós arányát csak attól függ, hogy az aktuális meetup időpontjában ráérek-e. Ha eljössz egy alkalomra, akkor utána nem kérdés, hogy akarsz-e jönni a következőre. Ezt nyolc Vavrek&Losi esemény tapasztalatából mondom. Egy lózungoktól mentes marketing standup, aminek a végén még szakmabeliekkel is dumálhatsz ha szeretnél.
Szuper volt, gratulálok!
Itt nem egy újabb *MÁRKÖTINGES* konzerv előadást kell végigunatkoznod a kényelmetlen székeken, száraz pogácsa kíséretében. Ez egy igazi szakmai konzílium, ahol hiteles szakemberek, laza, emberi stílusban beszélnek egy olyan témáról, amivel sikeresebb vállalkozást építesz.
Itt az ideje, hogy „szakmai énidőt” töltsünk magunkkal (és a kollégákkal).
Tele vagy lementett videókkal, feldolgozandó könyvekkel, későbbre elrakott anyagokkal.
Közben a szakma halad.
Ez a tudás és élmény azoké, akik augusztus 23-án eljönnek.
(338 kollégád már járt valamelyik meetupon. Jó részük visszatérő. Nyomd meg a gombot és találkozz velük.)
„Mennyibe kerül?”
A sima jegy nettó 15 000 Ft. (Van rajta ezen fölül áfa.)
Tartalma:
✓ részvétel a meetupon és az afteren
✓ 2 kávé! (a jegyed tartalmazza)
✓ harapnivalók
✓ jegyzet
TIPP: rendeld cégre, ha tudod, mert nekik az áfa nem gond.
„Mi történik vásárlás után?”
Ha minden jó (átjön a fizetés, kimegy az összes levél), akkor kapnod kell:
✓ egy számlát (1-2 munkanap)
✓ egy tájékoztatólevelet
Ha BÁRMI hiányzik, írj és megszereljük.
„Hogy tudok fizetni?”
Bankkártyával.
„Hogy jutok oda?”
4-6-os villamos: szállj le a Nyugatinál, onnan séta.
2-es metróval: szállj le a Kossuth téren, majd séta.
3-as metróval: Arany János utca (kicsit közelebbi, mint a Nyugati.)
Van biciklitároló, illetve várhatóan néhány parkolóhely is üres lesz. A Szabadság téren van egy mélygarázs.
Címünk: 1054, Aulich u. 8.
„Meddig tudok jelentkezni?”
Telt házig vagy a meetup napjáig. (A jelentkezést le szoktuk zárni a meetup előtt. Csak a megvett jegy a biztos.)
„Mit hozzak magammal?”
Önmagadat + pár kérdést (ez NEM egy előadás, hanem egy közös szakmai beszélgetés: szólj hozzá, kérdezz bele, érezd magad jól)
Nincs dress code.
„Jegyvásárlás után van dolgom?”
A meetup napján gyere el.
Ha kollégának veszed a jegyet / kollégád veszi neked a jegyet, akkor hivatkozzatok a mailcímre v. cégnévre. Nyugi, megtalálunk, beengedünk.
„Hogyan jutok be?”
Neved, e-mail-címed vagy cégneved alapján megtaláljuk a jegyed. (Bármelyik jó.)
Nem kell nyomtatni vagy telón lementeni semmit.
(Ha más veszi a jegyed, hivatkozz arra a cégre, pl. ha ügynökségtől jöttök többen.)
Meetup_v_02 (fejlesztések az 1. alkalomhoz képest)
1. Lesz inni- és ropogtatnivaló (ingyenes)
2. Aktívabb lesz a vendégfogadás (már előtte beszélgetünk)
3. Kevesebb téma, de azokat mélyebben körbejárjuk
4. A témákat egyértelműen felvezetjük (követhetőbb legyen) & hangsúlyosabban lezárjuk (pl. konklúzióval)
5. After (ha van kedved és energiád, maradj velünk hajnalig egy whisky [vagy más] fölött)
6. Aktívabb közönségbevonás!
7. Már az első etapot is a 2. lendületével kezdjük
8. Kikapcsoljuk a légkondit 🙂
9. Néhány kényelmi apróság (beengedés, irányítótáblák, kamerát megpróbáljuk jobb helyre rakni)
Meetup_v_03 (fejlesztések a 2. alkalomhoz képest)
10. Egyetlen nagyon gyakorlatias témánk lesz.
Meetup_v_04 (fejlesztések a 3. alkalomhoz képest)
11. Új helyszín egészen más hangulattal (izgulok)
12. Egyáltalán nem lesz színpad
Meetup_v_05 (fejlesztések a 4. alkalomhoz képest)
13. A Mozsárba visszatérünk, de alulra. (A pultos-asztalos színpadlebontás átütő siker volt, tehát megtartjuk.)
Meetup_v_07
14. A jegyzetanyagot megkapják a résztvevők.
Meetup_v_08
15. A felvételt ezentúl hangfelvétellé konvertálva is adjuk.
Meetup_v_09
16. Új helyszínünk a Falk1 (egykor sok tréninget tartottunk itt!)
Meetup_v_10 (2023. nov. 17.)
17. Ismét új helyszín, most már lesz bárpult is.
18. A jegyed tartalmaz 2 kávét!
Meeup_v_11 (2024. márc. 8.)
19. Javítunk a kávén
20. Az aftert erősebben kommunikáljuk, így remélhetőleg többen maradunk.
Meetup_v_12 (2024. máj. 10.)
21. Bugfixeljük a hangosítást.
22. Variálunk az ülőhelyekkel.
Meetup_v_13 (2024. jún. 21.)
23. Finomhangoljuk a szünet helyét (mindkét rész követhetőbb legyen)